Tick tock

Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Breastfeeding tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 20 January 2010

(^_^;)

I was listening to the Posies, doing work at the table when suddenly I felt there was someone standing behind me.

I only had the table lamp on.

I don't want to look back.

I don't want to look at the window in front of me, because it's dark outside and I can see my own reflection, and of course what's behind me.

I changed songs. Quickly.

And when Eternal Flame came on, the atmosphere eased considerably.

I not stupid. Just paranoid.

7 comments:

chadleyh said...

erk..takot.. >_<

Asma Azizan said...

takot jugak... sejak sesi cerita hantu masa bday aku aritu aku dh start tido bkk night lamp. cerita x hingat pastu takot sendiri. duh!

Feezah Hanimoon said...

haha...bukak lampu terang2 pasni.

zartezaty said...

takut kan? aku tulis ni pun trase mcm ade tangan blkg tengkuk bersedia nk usap2. aduhh. mmg akan bukak lampu la moon! sume2 skali! iskk

jera said...

aku sanggup bukak lampu kecik di ats kepala even hangat. ahahaha. demmit. hg la nh ejat. aku tringt hg ckp, yg pian kata kt doshland nh sbnqny lg bnyk hantu n hantu dia lg ganas. kn poltergeist asal sini....huhu.

The Man Who Lose Himself said...

ejaty tgk dah paranormal activity??awk pasti akan merasa lebih tkut..huhu..

zartezaty said...

hahaha tgk zombie kg pisang pon menjerit2, apetah lagi paranormal ape2 tu cek idzrul! :)

jera. lepas dia cita tu mmg series aku seram nk balik malam!

Hallo zusammen!

 1. 2022 ist mein achtes Jahr in als Lehrerin in Mersing. 2. Ich bin gerade mit meinem 2. Kind schwanger. 3. Mein erstes Kind ist 3 Jahre al...